Geen producten (0)

Garantie en klachten

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. toch komt het

wel eens voor dat er een bestelling kaspot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt,  waardoor u aanspraak

kunt maken op garantie.  Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken . In dien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.  gartantie geldt hoofdzakelijk voor de instrumenten en niet voor de accesoires.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. we raden U aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@muziekeducatie.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/   Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het OOR-platform van de Europese Commissie. Dit OORplatform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het U vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.